Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/140597
La marca país com a eina de desenvolupament: Anàlisi de la MARCA PANAMÀ
Sanz Bonet, Katia
Puig González, Joaquim, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: La marca país como herramienta de desarrollo: Análisis de la MARCA PANAMÁ
Títol variant: The country brand as a development tool: PANAMA BRAND analysis
Títol variant:
Data: 2015
Descripció: 175 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Titulació: Periodisme [2501933]
Resum: Aquest projecte té l'objectiu de demostrar la importància que té el desenvolupament d'una marca país competitiva a l'hora de millorar la imatge i la reputació d'un país. Amb aquesta finalitat, hem analitzat el cas de Panamà per exposar que la creació d'una marca és l'estratègia comunicativa a seguir per aconseguir posicionar un territori al mercat internacional promovent així el seu desenvolupament. Panamà és una marca país en construcció que ha de ser millorada i legitimada per les entitats públiques, les empreses privades i la societat civil perquè aquesta sigui més sòlida i eficaç.
Resum: El presente proyecto tiene como objetivo demostrar la importancia que tiene el desarrollo de una marca país competitiva para mejorar la imagen y la reputación de un país. Con este fin, analizamos el caso de Panamá para exponer que la creación de una marca es la estrategia comunicativa a seguir para lograr posicionar un territorio en el mercado internacional promoviendo así su desarrollo. Panamá es una marca país en construcción que debe ser mejorada y legitimada por los entes públicos, las empresas privadas y la sociedad civil para lograr que ésta sea sólida y eficaz.
Resum: This project aims to demonstrate the importance of developing a competitive country brand to improve the image and reputation of a country. For this propose, we analyse the case of Panama to present that the creation of a brand is the communication strategy, to follow Panamas position in the international market, and promoting their development. Panama is building a national brand, it must be improved and legitimized by public entities, private companies and civil society to ensure that it is robust and effective.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Matèria: marca país ; Panamà ; reputació ; competitivitat ; desenvolupament ; comunicació ; reputación ; competitividad ; desarrollo ; comunicación ; country brand ; Panamá ; reputation ; competitiveness ; development ; communication



175 p, 12.6 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-10-06, darrera modificació el 2016-10-12



   Favorit i Compartir