La marca país com a eina de desenvolupament: Anàlisi de la MARCA PANAMÀ
Sanz Bonet, Katia
Puig González, Joaquim, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Additional title: |
La marca país como herramienta de desarrollo: Análisis de la MARCA PANAMÁ |
Additional title: |
The country brand as a development tool: PANAMA BRAND analysis |
Date: |
2015 |
Description: |
175 pag. |
Abstract: |
Aquest projecte té l'objectiu de demostrar la importància que té el desenvolupament d'una marca país competitiva a l'hora de millorar la imatge i la reputació d'un país. Amb aquesta finalitat, hem analitzat el cas de Panamà per exposar que la creació d'una marca és l'estratègia comunicativa a seguir per aconseguir posicionar un territori al mercat internacional promovent així el seu desenvolupament. Panamà és una marca país en construcció que ha de ser millorada i legitimada per les entitats públiques, les empreses privades i la societat civil perquè aquesta sigui més sòlida i eficaç. |
Abstract: |
El presente proyecto tiene como objetivo demostrar la importancia que tiene el desarrollo de una marca país competitiva para mejorar la imagen y la reputación de un país. Con este fin, analizamos el caso de Panamá para exponer que la creación de una marca es la estrategia comunicativa a seguir para lograr posicionar un territorio en el mercado internacional promoviendo así su desarrollo. Panamá es una marca país en construcción que debe ser mejorada y legitimada por los entes públicos, las empresas privadas y la sociedad civil para lograr que ésta sea sólida y eficaz. |
Abstract: |
This project aims to demonstrate the importance of developing a competitive country brand to improve the image and reputation of a country. For this propose, we analyse the case of Panama to present that the creation of a brand is the communication strategy, to follow Panamas position in the international market, and promoting their development. Panama is building a national brand, it must be improved and legitimized by public entities, private companies and civil society to ensure that it is robust and effective. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Language: |
Castellà |
Studies: |
Periodisme [2501933] |
Study plan: |
Grau en Periodisme [971] |
Document: |
Treball de projecte ; Treball final de grau ; Text |
Subject: |
Marca país ;
Panamà ;
Reputació ;
Competitivitat ;
Desenvolupament ;
Comunicació ;
Reputación ;
Competitividad ;
Desarrollo ;
Comunicación ;
Country brand ;
Panamá ;
Reputation ;
Competitiveness ;
Development ;
Communication |
The record appears in these collections:
Research literature >
Bachelor's degree final project >
Faculty of Communication Studies. TFG
Record created 2015-10-06, last modified 2022-05-01