Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/1406
Hacia la innovación de las actividades prácticas desde la formación del profesorado
García Barros, Susana (Universidade da Coruña)
Martinez Losada, Cristina (Universidade da Coruña)
Mondelo Alonso, Matilde (Universidade da Coruña)

Data: 1998
Resum: This study presents the development of a didactic approach oriented towards teacher-training, carried out among 147 in-service and trainee teachers. Apart from gathering information concerning the teachers' thoughts about practical work, it also contains a comparative critical analysis directed towards detecting which concrete objectives allow the development of traditional and research practices.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: Article ; recerca ; article ; publishedVersion
Publicat a: Ensenanza de las Ciencias, V. 16 N. 2 (1998) , p. 353-366, ISSN 0212-4521



14 p, 78.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2016-06-12



   Favorit i Compartir