Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/140694
Pla d'empresa per a responsable de comunicació especialitzat en activitats culturals
Salvador Vilella, Oriol
Casanovas Zurano, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Plan de empresa para responsable de comunicación especializado en actividades culturales
Títol variant: Business plan tor communicalion manager specialized in cultural activities
Data: 2015
Descripció: 82 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Titulació: Periodisme [2501933]
Resum: Aquest Treball Fi de Grau conté un pla d'empresa en el que es defineixen les característiques d'un projecte professional propi anomenat "SALVADOR I Communication & PR", que té per objectiu posicionar-me en el mercat professional dels sectors de la comunicació i la cultura com a responsable de comunicació - relació amb mitjans, gestió de xarxes socials, etc. -especialitzat en activitats culturals (artistes, grups, centres culturals, esdeveniments, festivals . . . ) dels àmbits de la música, el cinema i les arts escèniques.
Resum: Este Trabajo Fin de Grado contiene un plan de empresa en el que se definen las características de un proyecto profesional propio, llamado "ORIOL SALVADOR I Communication & PR", que tiene por objetivo posicionarme en el mercado profesional de los sectores de la comunicación y la cultura como responsable de comunicación - relación con medios, gestión de redes sociales, etc. - especializado en actividades culturales (artistas, grupos, centros culturales , acontecimientos, festivales . . . ) de los ámbitos de la música, el cine y las artes escénicas.
Resum: This final project contains a business plan that describes the characteristics of a personal professional project named "ORIOL SALVADOR / Communication & PR" which aims to position myself in the labor market in the sectors of communication and culture as defined responsible communication - media relations, social media management, etc. - Specialized in cultural activities (artists, groups, cultural centers, events, festivals . . . ) in the fields of music, film and performing arts.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Matèria: comunicació ; pla d'empresa ; emprenedoria ; relacions públiques ; cultura ; activitats culturals ; comunicación ; plan de empresa ; emprendimiento ; relaciones públicas ; actividades culturales ; communication ; business plan ; entrepreneurship ; public relations ; culture ; cultural activities



82 p, 7.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-10-08, darrera modificació el 2016-10-12



   Favorit i Compartir