Google Scholar: citations
Desarrollar un currículo multirreferenciado para hacer frente a la complejidad de los aprendizajes científicos
Astolfi, Jean-Pierre (Université de Rouen)

Date: 1998
Abstract: Learning does not come from applying a lineal curriculum design but is the result of many interwoven factors. In this article, that summarizes the speech delivered at the 5th International Congress on Science Didactics, we review some of these factors and show how complex didactic situations can be.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Published in: Enseñanza de las ciencias, V. 16 N. 3 (1998) , p. 375-385, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21543
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v16-n3-astolfi
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4114


11 p, 67.6 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > Enseñanza de las ciencias
Articles > Research articles

 Record created 2006-03-13, last modified 2022-02-20



   Favorit i Compartir