Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/141236
Linguistic strategies in weight-loss advertising : telltale signs of a scam
Matas López, Anelisa
Mur Effing, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Data: 2015
Descripció: 49 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]
Titulació: Estudis anglesos [2500245]
Resum: Words are the most powerful tool ever developed since they have not only the ability to communicate, but also to captivate, motivate and even persuade. This paper examines the nature of language and advertising, as it primarily aims to detect persuasive elements and deceptive techniques within the advertising discourse. It catalogs the most common linguistic strategies used in advertising campaigns, with a special focus on written texts. Weight-loss products are one the fastest-growing segments within the dietary supplement industry. The Media certainly play an important role in educating the public, but can also exploit great persuasive ability by manipulating messages that emphasize the effective results of weigh-lost products without diet and physical activity. The results of the research revealed common telltale signs of advertising scams.
Resum: Les paraules són l'eina més potent que existeix, ja que no només tenen la capacitat de comunicar, sinó també de captivar, motivar i fins i tot persuadir. Aquest treball examina la naturalesa del llenguatge i la publicitat, donat que principalment es volen detectar elements persuasius i tècniques enganyoses dins del discurs publicitari. Cataloga les estratègies lingüístiques més comuns utilitzades en campanyes publicitàries, fent especial èmfasi en els textos escrits. Els productes per baixar de pes són un dels segments de més ràpid creixement dins de l’industria de suplements dietètics. Sens dubte, els mitjans de comunicació juguen un paper important en l'educació del públic, però també poden explotar gran capacitat de persuasió mitjançant la manipulació dels seus missatges. Els resultats d’aquest estudi van revelar signes comuns de possibles fraus publicitaris.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Advertising discourse ; Linguistic strategies ; Dietary supplements ; Discurs publicitari ; Estratègies lingüístiques ; Suplements dietètics ; Paraules persuasives



49 p, 3.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Filosofia i Lletres. TFG

 Registre creat el 2015-10-09, darrera modificació el 2016-07-18



   Favorit i Compartir