Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/141267
Estudi de la Comunicació Corporativa a la Indústria Farmacèutica: cas Menarini
Vegas Fernández, Víctor
Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Estudio de la Comunicación Corporativa en la Industria Farmacéutica: caso Menarini
Títol variant: Study of Corporate Communication in the Pharmaceutical Industry: Menarini case
Data: 2015
Descripció: 99 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Titulació: Periodisme [2501933]
Resum: La Comunicació Corporativa s'ha convertit en un element estratégic dins de la gestió d'una companyia. Encara més a la Indústria Farmacéutica, que acostuma a aparéixer als mitjans de comunicació per notícies negatives. En aquest treball s'ha partit de models ideals de Comunicació Corporativa per analitzar els punts forts i febles de la companyia farmacéutica Grup Menarini Espanya.
Resum: La Comunicación corporativa se ha convertido en un elemento estratégico dentro de la gestión de una compañía. Más aún en la Industria Farmacéutica, que suele aparecer en los medios de comunicación por noticias negativas. En este trabajo se ha partido de modelos ideales de Comunicación Corporativa para analizar los puntos fuertes y débiles de la compañía farmacéutica Grupo Menarini España.
Resum: The Corporate communication has become an strategic element in the management of a company. Even more in the pharmaceutical industry, which usually appears in the media for negative news. This investigation has started with ideal models of Corporate Communication in order to analyse the strengths and weaknesses of the pharmaceutical company Menarini Group Spain.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: comunicació corporativa ; indústria farmacèutica ; Menarini ; màrqueting ; salut ; comunicación corporativa ; industria farmacéutica ; marketing ; salud ; corporate communication ; pharmaceutical industry ; health



99 p, 2.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-10-09, darrera modificació el 2016-10-12



   Favorit i Compartir