Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/141383
Reptes en la comunicació de moda
Ylla Llagostera, Maria
Morató, Jordi, (Morató Bullido) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Retos en la comunicación de moda
Títol variant: Fashion communication challenges
Data: 2015
Descripció: 96 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Titulació: Periodisme [2501933]
Resum: La present investigació mostra els desafiaments que els directors de Comunicació tenen en l’àmbit de la moda. El treball aborda la comunicació empresarial, la comunicació de moda i la figura del director de Comunicació. Aquests continguts elaboren les bases per realitzar entrevistes qualitatives a O. Bascuñán, J. Romañach, E. Franqués, E. Agustí i M. Sans, directors de Comunicació de H&M, El Corte Inglés, Punt Roma i Pronovias.
Resum: La investigación muestra los desafíos que los directores de Comunicación tienen en el ámbito de la moda. El trabajo aborda la comunicación empresarial, la comunicación de moda y la figura del director de Comunicación. Estos contenidos elaboran las bases para realizar entrevistas cualitativas a O. Bascuñán, J. Romañach, E. Franqués, E. Agustí y M. Sans, directores de Comunicación de H&M, El Corte Inglés, Punt Roma y Pronovias.
Resum: This research paper will discuss the challenges communication directors have in the field of fashion. This investigation is about business communication, fashion communication and the Director of Communications. These themes are the foundation for the interviews with: O. Bascuñán, J. Romañach, E. Franqués, E. Agustí and finally M. Sans, who is the Communications Directors of H&M, El Corte Inglés, Punt Roma and Pronovias.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Matèria: Moda ; Comunicació empresarial ; Comunicació de moda Dircom ; Asociación de Directivos de Comunicación



96 p, 1.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-10-14, darrera modificació el 2016-10-12



   Favorit i Compartir