Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/142339
La comunicació de crisi com a eina de transformació de la imatge institucional: el 'Cas Palau'
Bellot Sáez, Adrià
Codinach Fossas, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: La Comunicación de crisis como herramienta de transformación de la imagen institucional: 'el Caso Palau'.
Títol variant: Crisis communication as a transformation tool of the institutional image: 'the 'Palau case'.
Data: 2015
Descripció: 129 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Titulació: Periodisme [2501933]
Resum: El present treball s'estructura a partir del procés comunicatiu emprat pel Departament de Comunicació del Palau de la Música per tal de pal•liar la seva crisi institucional iniciada l'estiu del 2009, arran del greu cas de corrupció denominat 'Cas Palau'. La investigació pretén comprovar quins factors componen la comunicació aplicada a la crisi, quin paper hi juga en la transformació de la imatge institucional i a través de quins mecanismes s'articula per tal que resulti efectiva, així com aplicar aquests elements a l'estudi de cas citat.
Resum: El presente trabajo se estructura a partir del proceso comunicativo efectuado por el Departamento de Comunicación del Palau de la Música para afrontar su crisis institucional iniciada en 2009, como consequencia del grave caso de corrupción denominado "Caso Palau". La investigación pretende comprobar qué factores componen la comunicación de crisis, cuál es su papel en la transformación de la imagen institucional y mediante qué mecanismos se articula para que resulte efectiva, así como aplicar estos elementos al estudio de caso citado.
Resum: This work is based in the communicative process executed by the Palau de la Música Department of Communication to trace its institutional crisis that began in 2009 as a consequence of a serious corruption case called "The Palau issue". The research aims to study the factors which take part in crisis communication, what is their role in the transformation of the institutional profile and which mechanisms are needed to make it effective, as well asto apply these elements to the case commented above.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Periodisme
Matèria: Comunicació de crisi ; Imatge institucional ; Comunicació corporativa ; 'Cas Palau'



129 p, 3.5 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-10-19, darrera modificació el 2016-10-12



   Favorit i Compartir