Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/142350
Màrqueting sensorial y experiència de compra en el sector de la moda
Gómez i Padial, Gemma
Barbeito Veloso, Ma. Luz , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Sensory marketing and shopping experience in the fashion sector
Data: 2015
Descripció: 81 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Titulació: Periodisme [2501933]
Resum: La present investigació té com a objectiu entendre com funciona el màrqueting sensorial en el punt de venta per al sector de la moda. Es repassaran diverses teories, profunditzant en el paper de cada sentit dins de la marca sensorial i en la seva concepció holística. S'efectuarà una observació no participant i es distribuiran una sèrie d'enquestes. Això ens permetrà, després, analitzar un cas practic: el de les botigues Natura.
Resum: La presente investigación tiene como objetivo entender cómo funciona el marketing sensorial en el punto de venta para el sector de la moda. Se repasaran diversas teorías, profundizando en el papel de cada sentido dentro de la enseña sensorial y en su concepción holística. Se efectuará una observación no participante y se distribuira una serie de encuestas. Esto nos permitirá, después, analizar un caso práctico: el de las tiendas Natura.
Resum: This investigation has the objective of understanding how sensory marketing works at the fashion sector's point of sale. Various theories will be examined, going into detail about the role of every sense within sensory standard and its holistic conception. There will be a non-participant observation and surveys will be distributed. All of this will allow us, later, to analyze a practical case: the Natura stores.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Periodisme
Matèria: Màrqueting sensorial ; Màrqueting ; Experiència ; Moda ; Punt de venda



81 p, 2.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-10-19, darrera modificació el 2016-10-12



   Favorit i Compartir