Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/142387
El periodisme de paper: 10 crisis en una
González Serrano, Adrià
Burguet Ardiaca, Francesc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: El periodismo de papel: 10 crisis en una
Títol variant: Print Journailsm: 1O crisis at once
Data: 2015
Descripció: 78 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Titulació: Periodisme [2501933]
Resum: El periodisme de paper viu un moment complicat. L'arribada de les noves tecnologies i internet van començar una crisi que es va veure agreujada amb la davallada econòmica mundial a partir de 2008. Les capgaleres tradicionals es troben en decadència. buscant un model de negoci rentable i intentant recuperar la credibilitat perduda davant altres fonts d'informació, com les xarxes socials o el periodisme ciutadà. A més a més, la inversió publicitaria ha deixat de banda la premsa, pel que els ingressos cauen en picat. Tot plegat dibuixa un panorama incert,que podría acabar amb la desaparició del paper.
Resum: El periodismo de papel vive un momento complicado. La llegada de las nuevas tecnologías e Internet comenzaron una crisis que se vio agravada con la caída económica mundial a partir de 2008. Las cabeceras tradicionales se encuentran en decadencia, buscando un modelo de negocio rentable e intentando recuperar la credibilidad perdida ante otras fuentes de información, como las redes sociales o el periodismo ciudadano. Además, la inversión publicitaria ha dejado de lado a la prensa, por lo que los ingresos caen en picado. Todo ello dibuja un panorama incierto, que podría acabar con la desaparición del papel.
Resum: Print journalism is experiencing a difficult time. The arrival of new technologies and the Internet began a crisis that exacerbated the globaleconomic downturn since 2008. The traditional journalism is in decline, looking for a profitable business model and trying to regain lost credibility against other sources of information, such as socialnetworks and citizen journalism. In addition, the advertising investment has shelved the press, as revenue plummet. All this draws an uncertain scene which could end with the disappearance of the paper.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Treball de projecte ; bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Periodisme
Matèria: Periodisme ; Paper ; Premsa ; Crisi ; Model de negoci ; Publicitat ; Lectors ; Credibilitat ; Quiosc ; Futur



78 p, 3.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2015-10-20, darrera modificació el 2016-10-12



   Favorit i Compartir