Valores percibidos en la publicidad de alimentos por jóvenes con y sin trastornos de la conducta alimentaria - Mas Manchón, Lluís (Universitat Pompeu Fabra) ; Rodríguez Bravo, Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Montoya Vilar, Norminanda (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Morales Morante, Fernando (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Lopes da Silva, Elaine A. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Peres, Rafaella Lopes Pereira (Universidade Federal de Pernambuco (Brasil)) ; Martínez, María Eugenia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Grau Touriño, Antoni (Institut de Trastorns Alimentaris)
 
Comentaris (0) | Ressenyes (0)
Enceteu un debat sobre qualsevol aspecte d'aquest document.

 Subscriure's to this discussion. You will then receive all new comments by email.

Afegeix un comentari


Un cop identificats, els usuaris autoritzats també hi poden adjuntar fitxers.
Vigileu: encara no heu definit el vostre àlies.
N/D s'usarà temporalment com a autor d'aquest comentari.
          You can use some HTML tags: <a href>, <strong>, <blockquote>, <br />, <p>, <em>, <ul>, <li>, <b>, <i>