Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/143545
Sistema para reforzar la presencia de pequeñas PYME en Internet y fomentar la demanda en ámbito local de bienes de consumo
Sánchez Gálvez, Francisco
Ramos Terrades, Oriol, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Títol variant: System to reinforce the presence of small SMEs in Internet and promote local demand for consumer goods
Títol variant: Sistema per reforçar la presència de petites PIME a Internet i fomentar la demanda en àmbit local de bens de consum
Data: 2015-07-09
Pla d'estudis: Enginyeria Informàtica [958]
Titulació: Enginyeria Informàtica [2502441]
Resum: Es una realidad que el consumidor está habituado a buscar y comparar bienes de consumo de diferentes proveedores mediante Internet. Actualmente la mayoría de los consumidores se desplazan a unos grandes almacenes o cadenas generalistas, que le ofrezcan la mejor calidad-precio, para adquirir aquellos productos que necesitan. En este proyecto tratamos de dar a conocer al consumidor aquellos establecimientos que tiene cerca de su hogar y que probablemente desconoce, que pueden ofrecerle los mismos productos que los grandes almacenes o cadenas generalistas. Además trataremos de fomentar el envío a domicilio por parte de las empresas, dado el ámbito local en el cual trabajamos. Repasaremos la situación actual y el contexto en el que nos encontramos para realizar un análisis de requisitos para nuestro proyecto. Diseñaremos un sistema software que dé solución a las situaciones y problemáticas del modelo de negocio B2C que proponemos. Aplicando las etapas de la ingeniería del software codificaremos el sistema siguiendo la arquitectura REST y haciendo uso del patrón arquitectónico de diseño MVC, profundizando en estas dos arquitecturas.
Resum: It's a reality that the consumer is accustomed to search and compare consumer goods from different providers via Internet. Currently most consumers moves to a big department stores or generalist stores, that can offer the best value, to acquire those products they need. In this project we try to inform the consumer those establishments that have close his home and maybe unknown, that can offer the same products than big departments stores or generalist stores. Furthermore, we try to foment home delivery by companies, cause the local environment in which we work. We will review the current situation and the context in which we live to perform an analysis of requirements for our project. We design a software system that offer solution to situations and problematics of B2C busines model. Applying the stages of software engineering will develop the system following REST architecture and making use of the MVC architectural design pattern, delving into these two architectures.
Resum: És una realitat que el consumidor està habituat a buscar i comparar béns de consum de diferents proveïdors mitjançant Internet. Actualment la majoria dels consumidors es desplacen a uns grans magatzems o cadenes generalistes, que li ofereixin la millor qualitat-preu, per adquirir aquells productes que necessiten. En aquest projecte tractem de donar a conèixer al consumidor aquells establiments que té a prop de la seva llar i que probablement desconeix, que poden oferir els mateixos productes que els grans magatzems o cadenes generalistes. A més tractarem de fomentar l'enviament a domicili per part de les empreses, donat l'àmbit local en el qual treballem. Repassarem la situació actual i el context en què ens trobem per fer un anàlisi de requeriments per al nostre projecte. Dissenyarem un sistema software que doni solució a les situacions i problemàtiques del model de negoci B2C que proposem. Aplicant les etapes de l'enginyeria del programari codificarem el sistema seguint l'arquitectura REST i fent ús del patró arquitectònic de disseny MVC, apronfundint en aquestes dues arquitectures.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Menció Enginyeria del Software
Matèria: Geolocalització ; Ofertes ; Productes ; Empresa ; Consumidor ; Model ; Vista ; Controlador ; Entitat - relació ; REST ; HTTP ; Autenticació ; API ; Geolocalización ; Ofertas ; Productos ; Modelo ; Entidad-relación ; Autentificación ; Geolocation ; Offers ; Products ; Business ; Consumer ; View ; Controller ; Entity-relationship ; Authentication



14 p, 1.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Escola d'Enginyeria. TFG

 Registre creat el 2015-11-19, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir