Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/143563
Desarrollo de un prototipo de videojuego de lucha utilizando la realidad aumentada
Fernández Suárez, Cristian
Gil Resina, Debora, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Títol variant: Development of a prototype of fighting game using augmented reality
Títol variant: Desenvolupament d'un prototip de videojoc de lluita utilitzant la realitat augmentada
Data: 2015-06-30
Pla d'estudis: Enginyeria Informàtica [958]
Titulació: Enginyeria Informàtica [2502441]
Resum: En la actualidad existen multitud de videojuegos para móviles debido al boom de la telefonía móvil y a las facilidades que existen para poder crear tu propio videojuego y colgarlo en la tienda oficial ("Google Play" o "App store"). Pero en el ámbito de la realidad aumentada hay pocos videojuegos para móviles, este tipo de videojuegos suelen ser más numerosos en consolas portátiles e incluso en consolas de sobremesa, debido especialmente a la potencia del hardware. Para este proyecto se ha decidido llevar la realidad aumentada a los móviles en forma de videojuego de lucha con elementos Role Playing Game (RPG). Para desarrollar este proyecto se han utilizado las librerías de Vuforia, el programa de modelado Blender, Unity para darle la lógica y animar a los personajes y Gimp para hacer fondos de pantalla y botones. Puesto que el tiempo de desarrollo es muy corto solo se llegará a realizar un prototipo, con el cual en un futuro se puede avanzar añadiéndole funcionalidades y material nuevo (como personajes o ataques nuevos).
Resum: At present there are many mobile games due to the boom in mobile telephony and the facilities available to create your own game and hang it on the official store ("Google Play" or "App Store"). But in the realm of augmented reality there are few mobile games, this type of games are often more numerous in portables consoles and even on home consoles, especially due to the power of the hardware. At present there are many mobile games due to the boom in mobile telephony and the facilities available to create your own game and hang it on the official store ("Google Play" or "App Store"). But in the realm of augmented reality there are few mobile games, this type of games are often more numerous in portables consoles and even on home consoles, especially due to the power of the hardware. For this project it was decided to bring augmented reality to mobile as a fighting game with Role Playing Game (RPG) features. To develop this project have been used Vuforia libraries, the program of modelling Blender, Unity to give logic and animation to char-acters and Gimp for the design of buttons and background images. As the development time is very short, we can only make a prototype, with which in the future can be advanced by adding features and new material (such as characters or new attacks).
Resum: En l'actualitat existeixen multitud de videojocs per a mòbils degut al boom de la telefonia mòbil i a les facilitats que existeixen per a poder crear el teu propi videojoc i penjar-lo en una tenda oficial com pot ser "Google Play" o "App store". Però en l'àmbit de la realitat augmentada hi ha pocs videojocs per a mòbils, aquest tipus de vidojocs solen ser més nombrosos en consoles portàtils o de sobretaula, degut especialment a la potència del hardware. Per a aquest projecte s'ha decidit portar la realitat augmentada als mòbils en forma de videojoc de lluita amb elements Role Playing Game (RPG). Per desenvolupar aquest projecte s'han utilitzat les llibreries de Vuforia, el programa de modelatge Blender, Unity per donar-li la lògica i animar els personatges i Gimp per fer fons de pantalla i botons. Ja que el temps de desenvolupament és molt curt només s'arribarà a realitzar un prototip, amb el qual en un futur es pot avançar afegint funcionalitats i material nou (com a personatges o atacs nous).
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Menció Enginyeria del Software
Matèria: Android ; Aplicació mòbil ; AR ; Unity ; Blender ; Gimp ; Vuforia ; Combat per torns ; RPG ; C# ; XML ; Aplicación móvil ; Combate por turnos ; Mobile application ; Turn-based combat



13 p, 1.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Escola d'Enginyeria. TFG

 Registre creat el 2015-11-19, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir