Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/143581
Programación de inteligencia artificial avanzada en entornos Unity
Lozano Gómez, Rubén
Bernal del Nozal, Jorge, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Títol variant: Advanced artificial inteligence programming in Unity environments
Títol variant: Programació d'intel·ligència artificial avançada en entorns Unity
Data: 2015-06-29
Pla d'estudis: Enginyeria Informàtica [958]
Titulació: Enginyeria Informàtica [2502441]
Resum: El objetivo de este proyecto es el desarrollo de un videojuego en 3D, de estilo shoot'em-up con temática es-pacial, multijugador y compatible con periféricos (gamepads). La idea principal es que el juego esté orientado a una jugabilidad profunda pero fácil de manejar y con vista cenital a pesar de que todos los modelos del juego estén en 3D. El enfoque principal del proyecto es el desarrollo de varios niveles de IA de diversa complejidad, así como implementar las mecánicas de juego necesarias para tener una experiencia completa de juego. Los algoritmos de IA utilizados se definirán a partir de un estudio profundo de los más usados en el sector de los videojuegos y más en concreto en los juegos de este género, buscando siempre la variable innovadora queriendo aportar una visión diferente a los videojuegos de este estilo. El resultado final del proyecto es un nivel jugable que consistirá en ir superar enemigos dotados de las diferentes IA desarrolladas a lo largo del proyecto de forma gradual.
Resum: The objective of this project is the development of a 3D videogame with a shoot'em-up space theme style, multiplayer, and with peripheral (gamepads) support. The main idea is a game oriented to a deep gameplay but easy to play with top view and 3D models. The project focus on the development of multiple AI levels with different complexity and the integration of game mechanics that are needed for a complete game experience. The AI algorithms will be defined by an intense study of the most used AI algorithms in the videogames sector and more specifically in the videogames of the same genre. The final result of the project is a playable level consisting on defeating enemies with the behaviour of the different AI that have been developed through the project gradually.
Resum: L'objectiu d'aquest projecte és el desenvolupament d'un videojoc en 3D, d'estil shoot'em-up amb temàtica espacial, multijugador i compatible amb perifèrics (gamepads). L'idea principal és que el joc estigui orientat a una jugabilitat profunda però fàcil de jugar i amb vista zenital tot i que tots els models del joc siguin 3D. L'enfoc principal del projecte és el desenvolupament de diferents nivells d'IA de diversa complexitat, així com implementar les mecàniques de joc necessàries per poder obtenir una experiència completa de joc. Els algoritmes d'IA utilitzats es definiràn a partir d'un estudi profund dels més utilitzats al sector dels videojocs i més en concret en els jocs d'aquest gènere, buscant sempre la variable innovadora volent aportar una visió diferent als videojocs d'aquest estil. El resultat final del projecte és un nivell jugable que consistirà en superar un conjunt d'enemics dotats de les diferents IA desenvolupades durant el projecte de forma gradual.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Menció Computació
Matèria: Videojoc ; Intel·ligència Artificial ; Unity ; Shoot'em-up ; Programació de Videojocs ; Videojuego ; Inteligencia Artificial ; Programación de Videojuego ; Videogame ; Artificial Inteligence ; Game Programming



11 p, 1.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Escola d'Enginyeria. TFG

 Registre creat el 2015-11-19, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir