Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/143600
Implantación CRM en la FAS (Fundació Autònoma Solidària)
Cuevas Mayo, Ricart
Sánchez Ramos, Carles, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Gil Resina, Debora, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Títol variant: Import CRM in FAS (Fundació Autònoma Solidària)
Títol variant: Implantació CRM a la FAS (Fundació Autònoma Solidària)
Data: 2015-06-29
Pla d'estudis: Enginyeria Informàtica [958]
Titulació: Enginyeria Informàtica [2502441]
Resum: El propósito de este documento es el de consignar detalladamente la implantación de un CRM (Customer Relationship Management) en la Fundación Autònoma Solidària (FAS). El CRM se ha llevado a cabo por el proyecto SinergiaCRM a partir de una iniciativa de la Asociación SinergiaTIC, entidad sin ánimo de lucro, cuya misión es favorecer el desarrollo colaborativo de herramientas tecnológicas adaptadas a las necesidades del Tercer Sector. En concreto mis funciones han sido las de unificar todos los sistemas de almacenamiento de datos que tenían en la FAS, diseñar, estructurar y adaptar el CRM a las especificaciones y funcionalidades expresadas por la FAS para la final importación de los datos.
Resum: The purpose of this document is to record in detail the implementation of a CRM (Customer Relationship Management) in the Fundació Autònoma Solidària (FAS). The CRM has been carried out by the SinergiaCRM project from an initiative by the Association SinergiaTIC, nonprofit organization whose mission is to encourage collaborative development of technological tools adapted to the needs of the Third Sector. Specifically my duties were to unify all the data storage systems they had in the FAS, designing, building and adapting the CRM to the specifications and functionalities expressed by the FAS for the final data import.
Resum: El propòsit d'aquest document és el de consignar detalladament la implantació d'un CRM ( Customer Relationship Management ) a la Fundació Autònoma Solidària ( FAS ) . El CRM s'ha dut a terme pel projecte SinergiaCRM a partir d'una iniciativa de l'Associació SinergiaTIC, entitat sense ànim de lucre, la missió és afavorir el desenvolupament col·laboratiu d'eines tecnològiques adaptades a les necessitats del Tercer Sector. En concret les meves funcions han estat les d'unificar tots els sistemes d'emmagatzematge de dades que tenien a la FAS, dissenyar, estructurar i adaptar el CRM a les especificacions i funcionalitats expressades per la FAS per a la final importació de les dades.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Menció Enginyeria del Software
Matèria: CRM ; FAS ; Disenyar ; Adaptar ; SinergiaCRM ; Importació ; Diseñar ; Importación ; Design ; Adapt ; Import



9 p, 1015.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Escola d'Enginyeria. TFG

 Registre creat el 2015-11-19, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir