Fecha: |
2000 |
Resumen: |
Obra ressenyada: Manuel A. TOST (ed. ), Ensenyament-aprenentatge de llengües romàniques: nous enfocaments. Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació, 1998. |
Resumen: |
El llibre, escrit col·lectivament per diversos professors d'universitat, recull tres mòduls del projecte Ariadna, programa europeu destinat a fomentar l'ensenyament i aprenentatge de les llengües estrangeres. Consta de tres parts, dues de les quals són escrites en francès. Es tracten aspectes diversos, com la impersonalitat, les fórmules de negació, la frase, predicats i arguments, etc. i tot des d'un enfocament que posa èmfasi en la comparació entre les cinc llengües que s'estudien. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: |
Català |
Documento: |
Ressenya ; recerca ; Versió publicada |
Publicado en: |
Llengua & literatura, Núm. 11 (2000) , p. 612-616, ISSN 0213-6554 |