La pobresa gramatical del primer estadi de l'adquisició lingüística : raons i evidència
Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Capdevila i Batet, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)

Fecha: 1997
Resumen: L'estudi analitza el primer estadi de l'adquisició del català i dóna evidència a favor de la Hipòtesi de Maduració, enfront de la posició continuista. Les autores primer descriuen el model gramàtic de l'adult, després se centren en les dades de les produccions infantils (i en fenòmens com el de la "a" neutra", la flexió verbal, l'ordre de mots i la llibertat d'elisió d'elements) i finalment argumenten i proposen una estructura sintàctica per a aquestes produccions, en les quals es detecta una absència de categories funcionals.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicado en: Llengua & literatura, Núm. 8 (1997) , p. 269-287, ISSN 0213-6554

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/LlenguaLiteratura/article/view/165756


19 p, 76.3 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos de investigación
Artículos > Artículos publicados

 Registro creado el 2015-12-16, última modificación el 2024-02-01



   Favorit i Compartir