Google Scholar: cites
"MasterChef Junior", un context rellevant per a aprendre sobre el regne vegetal a 1r d'ESO
Cardona Roca, Emma
Marchán Carvajal, Iván (Institut Europa (L'Hospitalet de Llobregat))

Data: 2015
Resum: La proposta didàctica que es presenta es basa en una experiència didàctica desenvolupada a 1r d'ESO durant la unitat del Regne Vegetal. Treballada des d'un context proper per l'alumnat (el concurs "MasterChef Junior") pretén promoure l'aprenentatge significatiu del contingut científic, així com la rellevància dels continguts científics en la vida quotidiana.
Resum: The following didactic proposal consists of a didactic experience that took part at 1 ESO during the unit of Plant Kingdom. Developed from a point of view which was very close to students: "MasterChef Junior's contest", it had different aims. For instance, promoting meaningful learning of scientific content, as well as increasing its relevance in daily life.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Contextualització ; Educació secundària ; Competència científica ; Rellevància de la ciència ; Context-based education ; Secondary education ; Scientific literacy ; Relevance of science
Publicat a: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 30 (Desembre 2015) , p. 2-6 (Experiències didàctiques i treballs pràctics) , ISSN 1699-6712

Adreça original: https://revistes.uab.cat/ciencies/article/view/n30-cardona-marchan
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/302809
DOI: 10.5565/rev/ciencies.43


5 p, 474.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Ciències
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2016-01-08, darrera modificació el 2023-02-22



   Favorit i Compartir