Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/145194
Experiències d'aula amb el treball amb controvèrsies sòcio-científiques : educació per al desenvolupament i la salut, pseudociències i eines per a l'avaluació d'activitats
Domènech Casal, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i les Ciències Experimentals)
Marchán Carvajal, Iván (Institut Europa (L'Hospitalet de Llobregat))
Vergara, Quique (Escola Maristes Champagnat (Badalona, Catalunya))

Data: 2015
Resum: Les controvèrsies sòcio-científiques (o CSC) i la Recerca i Innovació Responsables són contexts candidats per a ubicar l’ensenyament de les ciències en conflictes rellevants. Es presenten diverses activitats d’aula al voltant de les pseudociències, l’educació pel desenvolupament i l’educació per a la salut, i es proposen eines i bastides didàctiques per acompanyar el treball a l’aula amb CSC.
Resum: Socio-Scientific Issues (SSI) and Responsible Research and Innovation are candidate contexts for Science Education in relevant conflicts. We present several classroom activities on pseudo-sciences and education for Development and Health and we propose tools and didactic scaffolds to guide students’ work in the classroom when using CSC.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Controvèrsies ; RRI ; Pseudociències ; Educació pel desenvolupament ; Assaig ; Socio-scientific issues ; Pseudo-sciences ; Education for development ; Essay
Publicat a: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 30 (Desembre 2015) , p. 32-38 (Reflexions i recerques sobre l'ensenyament de les ciències) , ISSN 1699-6712

Adreça alternativa: http://www.raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/302830


7 p, 510.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Ciències
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2016-01-08, darrera modificació el 2016-06-04



   Favorit i Compartir