Qüestionari d'avaluació del desenvolupament de les competències personals i prosocials
Equip de Recerca Sumant Compromís Educatiu (ERSCE)
Blanch Gelabert, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Comes, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Edo, Mequè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Estrada Aguilar, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Gimeno Soria, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Morón, Mar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Peire Fernández, Tomàs (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)

Data: Bellaterra 2016
Descripció: 10 pag.
Resum: Les competències personals i prosocials dels estudiants són centrals per a la formació docent i sovint són complexes d'avaluar en el marc de la formació universitària. Amb la intenció de promoure aquestes competències i la seva avaluació, l'Equip de Recerca Ʃ Compromís Educatiu ha elaborat un qüestionari d'avaluació per evidenciar el desenvolupament de les competències personals i prosocials per facilitar la reflexió d'alumnes, professors i mestres. Tant per a l'autoconeixement i l'autoavaluació dels estudiants en el seu procés i progrés d'aprenentatge (abans, durant i després de fer l'estada de pràctiques), com també per al seu seguiment i l'avaluació dels mestres i tutors de la universitat. El qüestionari ha estat utilitzat i valorat per estudiants d'infantil i primària així com també per mestres d'escola bressol, parvulari i primària durant el projecte. Tot i que les competències personals i prosocials que avalua aquest qüestionari són les indicades al Programa dels Graus de Mestres d'Educació Infantil i de Primària, es defineixen com a competències transversals per a les diverses professions dedicades a l'educació, el benestar i a la Salut; per tant, es pot fer servir també en altres àmbits.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Col·lecció: ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació
Document: Objecte d'aprenentatge
Matèria: Competències personals i prosocials ; Pràcticum ; Autoavaluació ; Qüestionari



10 p, 1.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > CRiEDO (Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu)
Materials didàctics > Recursos docents

 Registre creat el 2016-01-22, darrera modificació el 2023-04-28



   Favorit i Compartir