Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/145801
Com veuen les competències en Educació per al Desenvolupament Sostenible els futurs docents?
Cebrián, Gisela (Universidad Camilo José Cela)
Junyent i Pubill, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)

Títol variant: How do the future teachers see the competences in Education for Sustainable Development?
Data: 2015
Resum: Un estudi ha explorat la percepció de les competències de l’Educació per al Desenvolupament Sostenible (EDS) en 32 estudiants del grau d’educació primària. Els resultats mostren quins aspectes jutgen com a més importants en EDS els futurs docents, els quals gairebé no valoren elements considerats importants pels experts en el tema. També s’ha detectat una desconnexió entre els marcs teòrics existents relacionats amb aquest tema i el coneixement real i punts de vista dels estudiants.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català
Document: article ; divulgació ; publishedVersion
Matèria: Desenvolupament sostenible ; Educació ambiental ; Ecologia ; Ensenyament
Publicat a: UAB divulga, Novembre 2015, ISSN 2014-6388



3 p, 140.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > UAB Divulga
Articles > Articles de divulgació

 Registre creat el 2016-01-28, darrera modificació el 2016-07-16



   Favorit i Compartir