Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/145861
Adults grans i publicitat integrada a la TV : atenció sense processament
Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)

Data: 2015
Resum: La publicitat integrada és la que apareix introduïda en la programació, sense interrompre-la. Aquest estudi ha analitzat de quina manera capten i processen la informació que apareix a la pantalla els adults majors de 68 anys quan hi apareix publicitat integrada. Els resultats mostren que, si bé aquest tipus de publicitat capta l’atenció dels adults grans, que no la confonen amb el programa, no arriba a ser identificada i reconeguda. Així doncs, aquest tipus de publicitat no és eficaç en aquest segment de la població.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català
Document: article ; divulgació ; publishedVersion
Matèria: Persones grans ; Publicitat integrada
Publicat a: UAB divulga, Novembre 2015, ISSN 2014-6388



3 p, 136.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències Socials i Jurídiques > Publiradio
Articles > Articles publicats > UAB Divulga
Articles > Articles de divulgació

 Registre creat el 2016-01-29, darrera modificació el 2016-10-21



   Favorit i Compartir