Adults grans i publicitat integrada a la TV : atenció sense processament
Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)

Títol variant: Adultos mayores y publicidad integrada en TV: atención sin procesamiento
Data: 2015
Resum: La publicitat integrada és la que apareix introduïda en la programació, sense interrompre-la. Aquest estudi ha analitzat de quina manera capten i processen la informació que apareix a la pantalla els adults majors de 68 anys quan hi apareix publicitat integrada. Els resultats mostren que, si bé aquest tipus de publicitat capta l'atenció dels adults grans, que no la confonen amb el programa, no arriba a ser identificada i reconeguda. Així doncs, aquest tipus de publicitat no és eficaç en aquest segment de la població.
Resum: La publicidad integrada es aquella que aparece introducida en la programación, sin interrumpirla. Este estudio ha analizado de qué manera captan y procesan la información que aparece en la pantalla los adultos mayores de 68 años cuando en ella aparece publicidad integrada. Los resultados muestran que, si bien este tipo de publicidad capta la atención de los adultos mayores, que no la confunden con el programa, no llega a ser identificada y reconocida. Así pues, este tipo de publicidad no es eficaz en este segmento de la población.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català i Castellà
Document: Article ; divulgació ; Versió publicada
Matèria: Persones grans ; Publicitat integrada
Publicat a: UAB divulga, Novembre 2015, ISSN 2014-6388



Català
3 p, 136.8 KB

Español
3 p, 145.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Grup de Recerca en Psicologia i Comunicació Publicitària (PCA)
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Publiradio
Articles > Articles publicats > UAB Divulga
Articles > Articles de divulgació

 Registre creat el 2016-01-29, darrera modificació el 2023-06-26



   Favorit i Compartir