Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/146707
Itinerarios de transición
Planas, Jordi, 1950- (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball)

Data: 1989
Resum: La inserción profesional y social de los jóvenes está determinada por un complejo proceso, en el que intervienen los estudios, el trabajo, la vida familiar privada y la vida social. Se aportan datos sobre la relación, el tránsito de la escuela a la formación y a la transición de la escuela al trabajo.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Castellà
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Orientació professional ; Orientació en l'ensenyament ; Formació professional ; Joventut ; Treball ; Orientación escolar y profesional ; Relación escuela-trabajo
Publicat a: Cuadernos de pedagogía, Núm. 174 (Octubre 1989) , ISSN 0210-0630

Adreça alternativa: http://www.cuadernosdepedagogia.com/


4 p, 24.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències Socials i Jurídiques > Grup de Recerca Educació i Treball (GRET)
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2016-02-18, darrera modificació el 2016-06-04



   Favorit i Compartir