Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/147070
La literatura infantil en el aprendizaje de la lengua china para niños
Salazar Herrera, Irene
Paoliello, Antonio, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació

Títol variant: La literatura infantil en l'aprenentatge de la llengua xinesa per a nens
Títol variant: Literature in chinese teaching for children
Data: 2015
Pla d'estudis: Estudis d'Àsia Oriental [823]
Titulació: Estudis de l'Àsia Oriental (xinès) [2500244]
Resum: L'aprenentatge de l'idioma xinès per a nens a Espanya és un camp que a causa del creixement a nivell global dels coneixements sobre la cultura i identitat xinesa, s'està desenvolupant cada vegada més. Però ¿fins a quin punt la literatura infantil està traduïda al nostre idioma espanyol o català? En aquest treball es presenta un estudi que ens ajuda a conèixer si realment comptem amb recursos necessaris perquè els més petits puguin endinsar-se en l'estudi del mandarí.
Resum: El aprendizaje del idioma chino para niños en España es un campo que debido al crecimiento a nivel global de los conocimientos sobre la cultura e identidad china, se está desarrollando cada vez más. Pero ¿hasta qué punto la literatura infantil está traducida en nuestro idioma español o catalán? En este trabajo se presenta un estudio que nos ayuda a conocer si realmente contamos con recursos necesarios para que los más pequeños puedan adentrarse en el estudio del mandarín.
Resum: Learning chinese language for children in Spain is a new area what is growing up at the same time that China is knowledge in a global world, about all the culture an identity. But the chinese literature is everything traduce in spanish or catalan? This work presents an study to help us to know if we really have literary resources for children to study chinese mandarin.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Ensenyament ; Xinès ; Nens ; Recursos ; Litertura ; Enseñanza ; Chino ; Niños ; Literatura ; Teaching ; Children ; Chinese ; Literature ; Resources



17 p, 167.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Traducció i d'Interpretació. TFG

 Registre creat el 2016-02-24, darrera modificació el 2016-07-18



   Favorit i Compartir