Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/147101
Análisis del mercado de chocolate en China
Díaz Ortega, Marianela
Cubeiro Rodríguez, Dídac, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació

Títol variant: Anàlisi del mercat de xocolata a la Xina
Títol variant: Market analysis of chocolate in China
Data: 2015
Pla d'estudis: Estudis d'Àsia Oriental [823]
Titulació: Estudis de l'Àsia Oriental (xinès) [2500244]
Resum: El sector de la xocolata a la Xina està dominat per empreses estrangeres que ja sigui exportant o produint dins del país ocupen al voltant del 70% del mercat. En el primer lloc està Mars, seguida de Nestlé i després Ferrero, Cadbury i Herchey. Des de l'arribada d'aquestes companyies el consum de la xocolata ha anat augmentant sense pausa, presentant unes taxes de creixement en les vendes entre un 10-15%. A la Xina la xocolata és encara un producte relativament exòtic i degut a la desigualtat de riquesa entre les zones urbanes i les rurals, encara existeixen llocs que les empreses pretenen conquerir. En realitat, el que volen és atraure a tota una classe mitjana que està emergint en un país que consta de 1. 3 mil milions de persones. Amb aquest suculent mercat la competència és inevitable, però la veritat és que la grandària de la inversió no ha suposat el factor més important, sinó que el compromís amb la societat xinesa a un nivell més social sembla haver estat la clau de l'èxit.
Resum: El mercado de chocolate en China que se caracteriza por estar dominado principalmente por grandes empresas extranjeras. Sólo la marca doméstica COFCO en 2013 se encontraba en curto lugar solo por detrás de Mars, Ferrero y Nestlé, y por delante de Cadbury y Hershey. En concreto se pretende explicar las estrategias seguidas por las empresas de afuera para entrar en el mercado chino, por ello no se estudiará el caso de COFCO. La elección del sector del chocolate como caso de estudio surge no sólo de mi interés personal como consumidora asidua, sino también porque toda la literatura consultada sobre el tema coincide en que se trata de un mercado emergente y potencial en China que promete grandes beneficios para las empresas que sepan explotarlo. Otro elemento clave a destacar es a lo que apuntan los artículos de Lawrence Allen, ex ejecutivo de Hershey y Nestlé, sobre la importancia del compromiso de las empresas para conseguir el éxito entre la población china. Además, los análisis sobre el mercado del chocolate realizados por el proveedor de estudios de mercado Euromonitor Internacional enfatiza el atractivo de China quien consta de una población de más de 1. 3 mil millones de personas y que está desarrollando toda una clase media que suponen una gran cantidad de clientes potenciales. Así pues, la hipótesis que se pretende demostrar es que la clase media emergente que está surgiendo en China es la base para el desarrollo del mercado de chocolate.
Resum: The chocolate industry in China is dominated by foreign companies either exporting or producing within the country occupy about 70% market share. In the first place is Mars, Nestle and then followed by Ferrero, Cadbury and Herchey. Since the arrival of these companies chocolate consumption has been increasing steadily, showing growth rates in sales between 10-15%. Chocolate in China is still a relatively exotic product and because of the inequality of wealth between urban and rural areas, there are yet places that the companies intend to conquer. Indeed, what they want is to attract a whole middle class is emerging in a country that has 1. 3 billion people. With this lucrative market competition is inevitable, actually the size of the investment has not had the most important factor, rather the commitment to Chinese society to a more social level seems to have been the key to success.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Xina ; Emergent ; Estrangeres ; Xocolata ; Classe mitjana ; China ; Emergente ; Extranjeras ; Chocolate ; Clase media ; Foreign ; Middle class



23 p, 480.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Traducció i d'Interpretació. TFG

 Registre creat el 2016-02-24, darrera modificació el 2016-09-13



   Favorit i Compartir