Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/147171
Ressenyes
Puig González, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)

Data: 2006
Resum: Obra ressenyada: Joan TORRES I PRAT, Consumo, luego existo: poder, mercado y publicidad. Barcelona: Icaria, 2005.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: review ; ressenya ; publishedVersion
Publicat a: Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 33 (2006) , p. 217-220, ISSN 0211-2175



4 p, 63.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Anàlisi
Articles > Ressenyes

 Registre creat el 2016-02-26, darrera modificació el 2016-06-04



   Favorit i Compartir