Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/147581
Avaluació i Diagnòstic de Necessitats Educatives [42971]
Moreno Oliver, Francisco Javier
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: Evaluación y diagnóstico de necesidades educativas
Data: 2015-16
Pla d'estudis: Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
Titulació: Psicopedagogia [4313754]
Resum: L’avaluació i diagnòstic de necessitats educatives és una de les competències nuclears dels professionals de la psicopedagogia. Per això aquest màster ha organitzat aquest mòdul com a obligatori. Qualsevol acció psicopedagògica parteix, es fonamenta i es justifica a partir d’una avaluació diagnòstica. Els objectius d’aquest mòdul són: 1. Explicar els aspectes clau en un procés d’avaluació. 2. Identificar i emprar adequadament els principals instruments, tècniques i recursos d’avaluació i diagnòstic psicopedagògic. 3. Redactar informes avaluatius sobre variables i aspectes psicopedagògics. 4. Comunicar resultats i orientacions derivades de l’avaluació diagnòstica a diferents interlocutors.
Resum: Los objetivos de este módulo son: 1. Explicar los aspectos claves en un proceso de evaluación. 2. Identificar y usar adecuadamente los principales instrumentos, técnicas y recursos de evaluación y diagnóstico psicopedagógicos. 3. Redactar informes evaluativos sobre variables y aspectos psicopedagógicos. 4. Comunicar resultados y orientaciones derivados de la evaluación diagnóstica a diferentes interlocutores.
Llengua: Català i castellà.



Català
7 p, 354.3 KB

Español
7 p, 345.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-03-09, darrera modificació el 2016-06-20



   Favorit i Compartir