Google Scholar: cites
Pensamiento y acción en la enseñanza de las ciencias
Baena Cuadrado, Ma. Dolores

Data: 2000
Resum: The educational research has studied the relationships between the teachers' thinking and their practice in science education. We show how to study the implicit theories and academic tasks for understanding the relationships between theory and practice in education.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 18 N. 2 (2000) , p. 217-226, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21660
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v18-n2-baena
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4040


10 p, 65.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2022-02-20



   Favorit i Compartir