Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/149296
L'ensenyament de l'equilibri químic a secundària : repte i propostes educatives.
Grimalt Álvaro, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Pintó, R. (Roser) (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)

Data: 2013
Resum: En l'article següent es discuteixen les principals dificultats del model d'equilibri químic a l'hora de dissenyar una seqüència d'ensenyament–aprenentatge així com es descriu i justifica el disseny d'una pràctica de laboratori al voltant del contingut esmentat.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català
Document: bookPart
Matèria: Equilibri químic ; Ensenyament i aprenentatge de les ciències ; Concepcions alternatives
Publicat a: Aportacions de futur sobre l'ensenyament de la Química a Catalunya. Actes de les 1es JEQC, 2013, p. 115-126



12 p, 240.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències Socials i Jurídiques > Centre de Recerca per a l’Educació Científica i Matemàtica (CRECIM)
Llibres i col·leccions > Capítols de llibres

 Registre creat el 2016-04-20, darrera modificació el 2016-06-12



   Favorit i Compartir