Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/150849
Knockout Racing : Joc de curses amb Intel·ligència artificial
Aparicio Romero, Lucía
Martí Gòdia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Títol variant: Knockout Racing : Racing game with Artificial Intelligence
Títol variant: Knockout Racing : Juego de carreras con Inteligencia Artificial
Data: 2016-02-11
Pla d'estudis: Enginyeria Informàtica [958]
Titulació: Enginyeria Informàtica [2502441]
Resum: La intel·ligència artificial (IA) és una de les parts més importants que caracteritzen el gènere de curses en videojocs. Aquesta IA ha de calcular la posició dels cotxes contrincants en el circuit d'una forma realista. Aquest gènere es caracteritza per tenir un conjunt de vehicles que tenen com a objectiu arribar primers a la meta després d'haver donat un número determinat de voltes al circuit. Els vehicles adversaris son agents intel·ligents amb detectors d'obstacles que segueixen el tram del circuit i actuen segons les accions dels altres cotxes i del propi caràcter de la IA. La intel·ligència artificial (IA) és una de les parts més importants que caracteritzen el gènere de curses en videojocs. Aquesta IA ha de calcular la posició dels cotxes contrincants en el circuit d'una forma realista. Aquest gènere es caracteritza per tenir un conjunt de vehicles que tenen com a objectiu arribar primers a la meta després d'haver donat un número determinat de voltes al circuit. Els vehicles adversaris son agents intel·ligents amb detectors d'obstacles que segueixen el tram del circuit i actuen segons les accions dels altres cotxes i del propi caràcter de la IA.
Resum: Artificial intelligence (AI) is one of the most important features that characterize the genre of racing games. This IA has to calculate the position of the car rivals on the circuit. The genre consists in a set of vehicles that aim to reach the finish line first after giving a certain number of laps. The racing car genre is characterized for having a group of vehicles that have to reach the finish line first giving a certain number of laps. The opponent vehicles have an artificial intelligence that allows them to drive on the circuit and act according to the actions of the other cars and the nature of the AI. Artificial intelligence (AI) is one of the most important features that characterize the genre of racing games. This IA has to calculate the position of the car rivals on the circuit. The genre consists in a set of vehicles that aim to reach the finish line first after giving a certain number of laps. The racing car genre is characterized for having a group of vehicles that have to reach the finish line first giving a certain number of laps. The opponent vehicles have an artificial intelligence that allows them to drive on the circuit and act according to the actions of the other cars and the nature of the AI.
Resum: La inteligencia artificial (IA) es una de las partes más importantes que caracterizan el género de carreras en videojuegos. Esta IA debe calcular la posición de los coches contrincantes en el circuito de una forma realista. Este género se caracteriza por tener un conjunto de vehículos que tienen como objetivo llegar primeros a la meta después de haber dado un número determinado de vueltas al circuito. Los vehículos adversarios son agentes inteligentes con detectores de obstáculos que siguen el tramo del circuito y actúan según las acciones de los otros coches y del propio carácter de la IA. La inteligencia artificial (IA) es una de las partes más importantes que caracterizan el género de carreras en videojuegos. Esta IA debe calcular la posición de los coches contrincantes en el circuito de una forma realista. Este género se caracteriza por tener un conjunto de vehículos que tienen como objetivo llegar primeros a la meta después de haber dado un número determinado de vueltas al circuito. Los vehículos adversarios son agentes inteligentes con detectores de obstáculos que siguen el tramo del circuito y actúan según las acciones de los otros coches y del propio carácter de la IA.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català.
Document: bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Menció Computació
Matèria: Intel·ligència artificial en videojocs ; Contrincants ; Leap Motion ; Videojocs 3d ; Art 3d en videojocs ; Gameplay ; Simulador de conducció ; Inteligencia artificial en videojuegos ; Contrincantes ; Videojuegos 3d ; Arte 3d en videojuegos ; Simulador de conducción ; Artificial intelligence in video games ; Opponents ; 3D video games ; 3D art video games ; Driving simulator



10 p, 1.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Escola d'Enginyeria. TFG

 Registre creat el 2016-05-11, darrera modificació el 2016-07-14



   Favorit i Compartir