Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/150853
CursosClic : Realització d'una plataforma web d'aprenentatge electrònic per a Instituts
Martos Robles, Elies
López Peña, Antonio M. (Antonio Manuel), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Títol variant: CursosClic : Making a e-learning web platform for secondary education centers
Títol variant: CursosClic : Realización de una plataforma web de aprendizaje electrónico para Institutos
Data: 2016-02-11
Pla d'estudis: Enginyeria Informàtica [958]
Titulació: Enginyeria Informàtica [2502441]
Resum: Aquest projecte sorgeix de l’interès per entendre els canvis que s’estan produint en l’ús de les tecnologies de la informació i comunicació (TIC) en la docència dels centres d’educació de secundària i batxillerat. Amb l’aparició de les TIC, la formació a distància s’ha convertit en una eina digital present a molts centres i s’ha passat, en molts casos, de la formació clàssica a la formació a distància (o la combinació de les dues). - CursosClic és una plataforma web d’aprenentatge electrònic on s’ofereixen cursos en la modalitat de les MOOC que poden ser cursats per alumnes d’instituts. Aquests cursos estan enfocats al repàs i a la millora del coneixement per part de l’alumne i serveixen també perquè els professors puguin fer un seguiment del progrés dels estudiants. - Amb aquesta plataforma s’aconsegueix una reutilització del material, educació gratuïta, reforç de l’estudi combinant classes presencials i no presencials, flexibilitat per realitzar els cursos i qualitat docent. Un exemple que es podria implementar com a metodologia de l’ensenyament consistiria en que els alumnes realitzessin part d’un curs (visualitzessin els vídeos i fessin les activitats), i conseqüentment, a l’aula de l’escola, el professor dediqués el temps a resoldre dubtes.
Resum: This project arises from the interest to understand the changes that are taking place in the use of information and communication technologies (ICT) in teaching at secondary education centers. With the appearance of ICT, distance learning has become a digital tool present in many schools and there has been an evolution from classical education to distance learning (or a combination of both) in many cases. - CursosClic is an e-learning web platform which offers courses following the MOOC pattern that can be done by secondary school students. These courses are focused on the review and improvement of knowledge on the student’s side, but also for teachers to check the student’s progress. - With this platform we can achieves a reuse of material, free education and reinforcing study combining face to face classes as well as online learning, flexibility to do the courses plus quality teaching. An example that could be implemented as a teaching methodology would be students who may do part of a course (watching the published videos and doing the activities), and consequently, the teacher would devote time to solve the doubts in class at school.
Resum: Este proyecto surge del interés por entender los cambios que se están produciendo en el uso de las tecnologías de la información y comunicación (TIC) en la docencia de los centros de educación de secundaria y bachillerato. Con la aparición de las TIC, la formación a distancia se ha convertido en una herramienta digital presente en muchos centros y se ha pasado, en muchos casos, de la formación clásica a la formación a distancia (o la combinación de ambas ) . - CursosClic es una plataforma web de aprendizaje electrónico donde se ofrecen cursos en la modalidad de las MOOC que pueden ser cursados ​​por alumnos de institutos. Estos cursos están enfocados al repaso y a la mejora del conocimiento por parte del alumno y sirven también para que los profesores puedan hacer un seguimiento del progreso de los estudiantes. - Con esta plataforma se consigue una reutilización del material, educación gratuita, refuerzo del estudio combinando clases presenciales y no presenciales, flexibilidad para realizar los cursos y calidad docente. Un ejemplo que se podría implementar como metodología de la enseñanza consistiría en que los alumnos realizaran parte de un curso (visualizaran los vídeos e hicieran las actividades), y consecuentemente, en el aula de la escuela, el profesor dedicara tiempo a resolver dudas.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català.
Document: bachelorThesis ; Text
Àrea temàtica: Menció Enginyeria del Software
Matèria: Educació ; E-learning ; MOOC (Massive Open Online Courses) ; Plataforma ; Curs ; TIC (Tecnologies de la informació i comunicació) ; Institut ; Educación ; Curso ; TIC (Tecnologías de la información y comunicación) ; Instituto ; Education ; Platform ; Course ; ICT (Information and communication technologies) ; Center of secondary education



14 p, 19.7 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Escola d'Enginyeria. TFG

 Registre creat el 2016-05-11, darrera modificació el 2016-07-14



   Favorit i Compartir