Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/151169
Science teachers' professional development in contexts of educational innovation. Analysis of three initiatives
Couso, Digna
Pintó, R. (Roser), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Matemàtiques i de les Ciències Experimentals)
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didactica de la Matematica i les Ciències Experimentals

Data: 2009
Descripció: 290 pàg.
Nota: Tesi doctoral - Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals, 2009
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Anglès
Document: doctoralThesis



2.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències Socials i Jurídiques > Centre de Recerca per a l’Educació Científica i Matemàtica (CRECIM)
Documents de recerca > Tesis doctorals

 Registre creat el 2016-05-17, darrera modificació el 2016-05-17



   Favorit i Compartir