Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/151190
Máster universitario en Marketing
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Títol variant: Màster en Màrqueting
Data: Bellaterra 2011
Col·lecció: Màsters
Resum: El màster en Màrqueting respon a la creixent demanda d'especialistes amb una formació específica en màrqueting i en investigació de mercats, motivada pels notables canvis que han experimentat els mercats actuals. L'engrandiment del panorama competitiu conegut com a globalització dels mercats, els avenços tecnològics i el ritme en què se succeeixen els canvis en els gustos i en els hàbits de consum de la societat actual han donat lloc a la necessitat de professionals que comptin amb una gran capacitat d'anàlisi, coneixements avançats en l'ús dels instruments que faciliten aquestes anàlisis i que siguin capaços de liderar i prendre decisions que representin solucions a aquests problemes actuals.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà



Memòria
90 p, 1.1 MB

Verificació
1 p, 759.1 KB

Resolució BOE
1 p, 148.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Memòries de titulacions

 Registre creat el 2016-05-17, darrera modificació el 2016-07-25



   Favorit i Compartir