Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/158703
Quin impacte generen les pràctiques curriculars en la formació del professorat i en les institucions implicades?
Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO))
Díaz-Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Equip de Desenvolupament Organitzacional (EDO))

Data: 2016
Resum: Una recerca realitzada conjuntament entre investigadors de la UAB i la Universitat de Lleida ha permès evidenciar com les pràctiques curriculars que duen a terme els estudiants del Grau d’Infantil i Primària generen un impacte en el seu desenvolupament professional i personal, però també en les institucions que hi estan implicades –escoles i facultats d’educació. Dels resultats obtinguts s’han derivat propostes concretes dirigides a facultats, escoles, coordinadors i tutors de pràctiques. Des d’un punt de vista global, es tracta de planificar per a treure el màxim rendiment a aquestes actuacions.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català
Document: article ; divulgació ; publishedVersion
Publicat a: UAB divulga, Juny 2016, p. 1-2, ISSN 2014-6388



2 p, 66.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > UAB Divulga
Articles > Articles de divulgació

 Registre creat el 2016-06-30, darrera modificació el 2016-11-08



   Favorit i Compartir