visitante ::
identificación
|
|||||||||||||||
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español |
Página principal > Artículos > Artículos publicados > Influència de l'entorn familiar i escolar en l'adquisició de l'hàbit lector |
Título variante: | Influencia del entorno familiar y escolar en la adquisición del hábito lector |
Título variante: | Influence of Family and Scholar Environment in the Acquisition of Reading Habits |
Fecha: | 2016 |
Resumen: | Aquesta tesi doctoral ha analitzat la influència de l'entorn familiar i l'escolar en l'adquisició de l'hàbit lector en dos grups d'adults: mestres i professors en actiu, i estudiants majors d'edat en procés d'obtenció del Graduat en Educació Secundària. D'entre els resultats obtinguts mitjançant gairebé 800 enquestes i 10 entrevistes personals, destaquen la relació entre l'hàbit lector i el nivell de formació, la similitud pel que fa a la tipologia de llibres llegits pels dos grups i el fet que la consciència que es té com a lector/a és quelcom individual. |
Resumen: | Esta tesis doctoral ha analizado la influencia del entorno familiar y el escolar en la adquisición del hábito lector en dos grupos de adultos: maestros y profesores en activo, y estudiantes mayores de edad en proceso de obtención del Graduado en Educación Secundaria. De entre los resultados obtenidos mediante casi 800 encuestas y 10 entrevistas personales, destacan la relación entre el hábito lector y el nivel de formación, la similitud en cuanto a la tipología de libros leídos por los dos grupos y el hecho de que la conciencia de que se tiene como lector/a es algo individual. |
Resumen: | This doctoral thesis analyses the influence of family and school in the acquisition of reading habits of adults belonging to two groups: active teachers and adults studying to obtain a secondary education diploma. As highlighted among the results obtained through nearly 800 questionnaires and 10 interviews are the relationship between reading habits and level of education, a similarity with respect to the type of books read by the two groups and that awareness as a reader is something individual. |
Derechos: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: | Català, Castellà i Anglès |
Documento: | Article ; divulgació ; Versió publicada |
Publicado en: | UAB divulga, Juny 2016, p. 1-2, ISSN 2014-6388 |
Català 3 p, 39.9 KB |
Español 3 p, 145.2 KB |
English 3 p, 143.4 KB |