Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/158707
La comprensió de l’abandonament universitari català des d’un enfocament transnacional
Rodríguez-Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)

Data: 2016
Resum: Aquesta recerca ha analitzat la forma en què s’aborda l’abandonament universitari a Amèrica i Europa amb la finalitat d’ajudar a dissenyar accions per augmentar la retenció i el rendiment dels estudiants. Els resultats mostren la dificultat de fer un enfocament unificat del fenomen, atesa la diversitat de metodologies de recerca. Tanmateix, s’ha pogut detectar l’impacte que té en les vides dels estudiants i les seves famílies. Cal, doncs, que les polítiques de retenció impliquin millores en la qualitat dels contextos i processos educatius.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català
Document: article ; divulgació ; publishedVersion
Publicat a: UAB divulga, Juny 2016, p. 1-2, ISSN 2014-6388



2 p, 51.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > UAB Divulga
Articles > Articles de divulgació

 Registre creat el 2016-06-30, darrera modificació el 2016-07-04



   Favorit i Compartir