Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/158719
Uncovering Language Policy in Higher Education : Reflections from the Classroom
Makar, Carmina (The City College of New York. School of Education)

Data: 2016
Resum: This paper analyzes salient issues that emerged over the course of a language policy action research course at the Graduate Center City University in New York. The course, embedded in the larger scope of the Futures Initiatives, allowed students to study different language communities across different campuses in New York. This piece describes these findings in light of language policy and higher education in super diverse contexts and argues for further exploration of language practices to inform the work of educators across different settings in higher education.
Resum: Aquest article analitza, a través de diferents aproximacions temàtiques, l'experiència de treball en una assignatura de política lingüística al Graduate Center de la Universitat de Nova York. Aquesta assignatura va formar part de la Iniciativa per al Futur, i va permetre als estudiants portar a terme recerques sobre comunitats lingüístiques en diferents campus d'educació superior a la ciutat de Nova York. Aquest article descriu les seves troballes a la llum dels actuals estudis de política lingüística en educació superior, específicament en contextos de gran diversitat. Es reclamen futures recerques sobre polítiques i pràctiques lingüístiques per informar la tasca docents en les diferents disciplines en l'educació superior.
Resum: Este trabajo analiza a través de distintos lentes temáticos, la experiencia de trabajo en un curso de política lingüística en el Graduate Center en la Universidad de Nueva York. Dicho curso formo parte de la Iniciativa para el Futuro, y permitió a los estudiantes investigar comunidades lingüísticas en diferentes campus de educación superior en la ciudad de Nueva York. Este articulo describe sus hallazgos a la luz de los actuales estudios de política lingüística en educación superior, específicamente en contextos de gran diversidad, y promueve mayor estudio de políticas y practicas lingüísticas para informar el trabajo de educadores en distintas disciplinas en la educación superior.
Resum: Cet article analyse les principales questions qui ont émergé au cours d'un stage de recherche-action de la politique linguistique au le Graduate Center à l'Université de New York. Le cours, intégré dans le cadre plus large des Future Initiatives, a permis aux élèves d'étudier les différentes communautés linguistiques à travers les différents campus à New York. Cette pièce décrit ces résultats à la lumière de la politique linguistique et l'enseignement supérieur en contextes super divers et plaide pour une exploration plus poussée des pratiques linguistiques pour informer le travail des éducateurs à travers différents paramètres dans l'enseignement supérieur.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Language education policy ; Global languages ; Diversity ; Multilingualism
Publicat a: Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 9 Núm. 2 (may-june 2016) , p. 6-13 (Invited Authors) , ISSN 2013-6196

Adreça original: http://revistes.uab.cat/jtl3/article/view/v9-n2-makar
DOI: 10.5565/rev/jtl3.675


8 p, 210.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Bellaterra journal of teaching and learning language and literature
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2016-07-01, darrera modificació el 2016-07-06



   Favorit i Compartir