Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/158821
Estructura Social i Sociologia del Consum [103131]
Verdaguer Lozano, Josep
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2016-17
Pla d'estudis: Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: El consum és una pràctica social, cultural i econòmica fonamental. L'estudiant de Publicitat i Relacions Públiques no pot limitar-se a entendre el consum com el resultat d'eleccions i necessitats individuals. Ni únicament com la conseqüència d'una manipulació de les poderoses instàncies de la intervenció de la demanda. En aquest mòdul proposem estudiar-lo en la interacció social i com un aspecte de l'estructura social. L'objectiu d'aquesta assignatura és introduir els estudiants en tota una sèrie de conceptes i teories per tal de facilitar-li una aproximació a la dimensió social del consum, i d'experimentar diverses maneres d'aproximar-se empíricament a la realitat del consum contemporani per tal de veure que aquestes teories ho són de la pràctica.
Llengua: Català



Català
5 p, 88.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-07-04, darrera modificació el 2016-09-23



   Favorit i Compartir