Estructura Social i Sociologia del Consum [103131]
Verdaguer Lozano, Josep
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Date: 2016-17
Abstract: El consum és una pràctica social, cultural i econòmica fonamental. L'estudiant de Publicitat i Relacions Públiques no pot limitar-se a entendre el consum com el resultat d'eleccions i necessitats individuals. Ni únicament com la conseqüència d'una manipulació de les poderoses instàncies de la intervenció de la demanda. En aquest mòdul proposem estudiar-lo en la interacció social i com un aspecte de l'estructura social. L'objectiu d'aquesta assignatura és introduir els estudiants en tota una sèrie de conceptes i teories per tal de facilitar-li una aproximació a la dimensió social del consum, i d'experimentar diverses maneres d'aproximar-se empíricament a la realitat del consum contemporani per tal de veure que aquestes teories ho són de la pràctica.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Studies: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Study plan: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 88.3 KB

The record appears in these collections:
Course materials > Course guides

 Record created 2016-07-04, last modified 2023-01-28



   Favorit i Compartir