Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/158948
Psicologia de la Percepció Aplicada a la Publicitat i a les Relacions Públiques [103129]
Añaños Carrasco, Elena
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2016-17
Pla d'estudis: Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: S'espera que l'estudiant, al finalitzar el seu estudi sigui capaç de: Identificar les característiques perceptives de les produccions publicitàries i les pugui utilitzar en la creació de materials publicitaris. Conèixer la importància de la investigació per a l'obtenció de dades i conclusions, especialment en la matèria de Psicologia de la Percepció aplicada a la Publicitat.
Llengua: Català



Català
4 p, 76.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-07-04, darrera modificació el 2016-09-23



   Favorit i Compartir