Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/158963
Aprenentatge Integrat en Medicina I [103633]
Tabernero Holgado, Carlos
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina

Títol variant: Aprendizaje Integrado en Medicina I
Data: 2016-17
Pla d'estudis: Medicina [1192]
Titulació: Ciències Biomèdiques [2502442]
Resum: Objectius i contextualització Té com objectiu principal la interrelació de coneixements i continguts treballats en les assignatures troncals de primer curs. Té també com objectius generals el desenvolupament de competències transversals bàsiques (horitzontal i verticalment) per a l'activitat professional: - argumentació basada en evidències; - anàlisi i interpretació de dades; - capacitat per a fer preguntes idònies; - aplicació de principis fisiològics a la comprensió de malalties; i - relacionar adequadament causes i efectes combinant els punts de vista de les assignatures troncals de primer curs. Per assolir aquests objectius, l'assignatura s'estructura en dos mòduls que tenen avaluació independent: Taller d'Iniciació de la Recerca (TIR; 2 crèdits); i Estudi de Casos Lliures (ECLs; 2 crèdits). - El mòdul TIR té com objectiu fonamental introduir l'estudiant en la recerca de documents científics i mèdics així com en l'anàlisi i tractament de dades (des de bases de dades) i la seva presentació. - El mòdul ECL té com objectiu fonamental la contextualització i aplicació a casos concrets dels coneixements prèviament adquirits. L'assignatura es complementa amb la resta d'assignatures del primer curs del Grau de Medicina.
Resum: Tiene como objetivo principal la interrelación de conocimientos y contenidos trabajados en las asignaturas troncales de primer curso. Tiene como objetivos generales el desarrollo de competencias transversales básicas (horizontal y verticalmente) para la actividad profesional: - Argumentación basada en evidencias; - Análisis y interpretación de datos; - Capacidad para hacer preguntas idóneas - Aplicación de principios fisiológicos a la comprensión de enfermedades; y - Relacionar adecuadamente causas y efectos combinando los puntos de vista de las asignaturas troncales de primer curso. Para conseguir estos objetivos, la asignatura se estructura en dos módulos que tienen evaluación independiente: Taller de iniciación de la Investigación (TIR;2 créditos); y Estudio de Casos Libres (ECLs; 2 créditos) El módulo TIR tiene como objetivo fundamental introducir al estudiante en la investigación de documentos científicos y médicos así como en el análisis y el tratamiento de datos (desde bases de datos) y su presentación. El módulo ECL tiene como objetivo fundamental la contextualización y aplicación a casos concretos de los conocimientos previamente adquiridos. La asignatura se complementa con el resto de asignaturas del primer curso del Grado de Medicina.
Llengua: Català



Català
5 p, 82.9 KB

Castellà
5 p, 76.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-07-04, darrera modificació el 2016-11-01



   Favorit i Compartir