Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/159043
Creativitat Audiovisual [103148]
Lázaro Pernias, Patrícia
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2016-17
Pla d'estudis: Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: Aquesta assignatura forma part de la matèria Creativitat en Publicitat i Relacions Públiques, la qual, amb un total de 24 ECTS obligatoris i 30 ECTS optatius, es desenvolupa pràcticament al llarg de tot el Grau (des de aquest enllaç es pot accedir a la informació que apareix a la memòria del grau http://www. uab. es/Document/518/769/Memoria%20GRAU%20de%20Publicitat%20i%20relacions%20publiques%20aprov. % . Es tracta d'una matèria formada per nou assignatures, l´objectiu principal de les quals és dotar els estudiants de les eines pertinents per tal que siguin capaços d'aplicar els procesos creatius en la publicitat i en les relacions publiques per al desenvolupament d'accions i campanyes publicitàries i de relacions publiques. En el cas concret de Creativitat Audiovisual, ens orientarem cap a formes publicitàries tals com l' Storytelling Transmedia, o el Branded Content, que precissen d'un ús creatiu del so i la imatge, tot experimentant amb les múltiples possibilitats narratives i expressives que ofereixen el muntatge sonor i visual, la creació d'espai i temps, etc. No obstant no es deixaran de banda les formes publicitàries més tradicionals. És per aquesta raó que es prestarà especial atenció, entre d'altres aspectes, a la creació de personatges, la construcció d'ambients, paisatges i perspectives,el tractament del temps i la narrativa audiovisual, gèneres i formats no estrictament publicitaris, i també aspectes tals com l'arquitectura del ritme audiovisual, la semàntica i l'estètica del muntatge audiovisual, etc. En finalitzar l'assignatura, els estudiants hauran d'estar plenament capacitats per plantejar històries i construir móns narratius, o proposar continguts de marca audiovisuals, tot determinant quins components del llenguatge audiovisual i quines tècniques de realització són els més adients segons el missatge que es pretengui difondre, així com per implementar innovacions en les construccions publicitàries radiofòniques i televisives més tradicionals.
Llengua: Català



Català
5 p, 89.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-07-04, darrera modificació el 2016-09-23



   Favorit i Compartir