Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/159132
Gèneres i formats en televisió i altres mitjans audiovisuals [41927]
Lacalle Zalduendo, María Rosario
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Géneros y formatos en televisión y otros medios audiovisuales
Data: 2016-17
Pla d'estudis: Recerca en Comunicació i Periodisme [856]
Titulació: Recerca en comunicació i periodisme [4310036]
Resum: La constant hibridació dels programes televisius en l'era digital redefineix les fronteres entre la realitat i la ficció i genera nous gèneres i formats, que adopten les estratègies de versemblança dels programes basats en la realitat i les estructures narratives de la ficció. El caràcter transmediàtic de les actuals narratives de la televisió desafia constantment els límits del text, alhora que el feedback a través d'internet genera noves modalitats de storytelling que estan transformant profundament les relacions entre els productors i els espectadors-usuaris. Aquesta assignatura examina els "gèneres limítrofs" de la televisió, des dels formats documentals fins a les ficcions basades en fets reals, i la seva extensió a Internet, a la llum de la creixent retroalimentació entre els programes i els destinataris de la comunicació televisiva.
Resum: La constante hibridación de los programas televisivos en la era digital redefine las fronteras entre la realidad y la ficción y genera nuevos géneros y formatos, que adoptan las estrategias de verosimilitud de los programas basados en la realidad y las estructuras narrativas de la ficción. El carácter transmediático de las actuales narrativas de la televisión desafía constantemente los límites del texto, al tiempo que el feedback a través de internet genera nuevas modalidades de storytelling que están transformando profundamente las relaciones entre los productores y los espectadores-usuarios. Esta asignatura examina los "géneros limítrofes" de la televisión, desde los formatos documentales hasta las ficciones basadas en hechos reales, y su extensión a internet, a la luz de la creciente retroalimentación entre los programas y los destinatarios de la comunicación televisiva.
Llengua: Català



Català
3 p, 73.5 KB

Castellà
3 p, 73.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-07-04, darrera modificació el 2016-09-23



   Favorit i Compartir