Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/159177
Estructura de la Comunicació [103866]
Díez Jiménez, Mercè
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Estructura de la Comunicación
Data: 2016-17
Pla d'estudis: Publicitat i Relacions Públiques [972]
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: L'Estructura de la Comunicació estudia les indústries comunicatives i culturals, així com els actors econòmics, polítics i socials que les configuren amb el seu comportament i estratègies. L'assignatura es centra, concretament, en l'organització i funcionament dels mitjans de comunicació i, tenint en compte l'especificitat de la titulació, en el paper de la publicitat. L'atenció es focalitzarà en els sistemes de mitjans de comunicació català i espanyol, emmarcant-los dins del context de l'Europa occidental, i més concretament dels països mediterranis. Amb tot, també farem esment d'altres sistemes de mitjans, com el nord-americà, atesa la seva influència en el desenvolupament dels europeus i llatinoamericans. A més de descriure l'estructura dels sistemes mediàtics (com s'organitzen i funcionen) es pretén aportar claus d'interpretació del perquè. Per tant, es tindrà en compte el marc històric, econòmic, polític, social i tecnològic en què es configuren. L'objectiu central de l'assignatura és desenvolupar una actitud reflexiva i la capacitat de poder analitzar críticament fets comunicatius d'actualitat.
Llengua: Català



Català
5 p, 81.0 KB

Castellà
Versió reduïda
2 p, 58.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-07-04, darrera modificació el 2016-09-23



   Favorit i Compartir