Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/159205
Comunicació i llenguatge oral en l'escola inclusiva [101688]
Serrano Pau, Carrasumada
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Data: 2016-17
Pla d'estudis: Logopèdia [828]
Titulació: Logopèdia [2500893]
Resum: 1. Conèixer les interaccions comunicatives que s'esdevenen en el sí d'una aula 2. Relacionar conceptes relatius a la comunicació en el context de l'aula inclusiva 3. Dissenyar estratègies per optimitzar les interaccions comunicatives a l'aula 4. Dotar al logopeda dels coneixements necessaris per a guiar als mestres en la detecció de possible necessitats. 5. Oferir estratègies al professorat per la millora de les interaccions a l'aula amb la finalitat de preservar l'ètica professional 6. Comprendre, integrar i relacionar nous coneixements fruit d'un aprenentatge autònom 7. Fomentar una actitud d'aprenentatge estratègica i flexible en relació a les habilitats comunicatives.
Llengua: Català



Català
4 p, 71.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-07-04, darrera modificació el 2016-09-23



   Favorit i Compartir