Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/159274
Disseny, seguiment i avaluació de plans i programes [101653]
Ruíz Bueno, Carme
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: Design, Monitoring and Evaluation of Plans and Programmes
Títol variant: Diseño, seguimiento y evaluación de planes y programas
Data: 2016-17
Pla d'estudis: Educació social [827] ; Pedagogia [1211]
Titulació: Educació social [2500260] ; Pedagogia [2500261]
Resum: 1. Reflexionar en torn als conceptes relacionats amb el procés d'elaboració de plans i programes de formació. 2. Analitzar models de disseny de la formació verificant els seus aspectes positius i negatius. 3. Identificar els elements o components que intervenen en el procés de planificació . 4. Analitzar necessitats educatives i formatives per tal de dissenyar plans i programes de formació. 5. Dissenyar, desenvolupar i avaluar plans, programes, projectes i activitats per a intervenir en contextos educatius i formatius 6. Analitzar models d'avaluació educativa aplicats a diferents situacions. 7. Dissenyar processos d'avaluació diferencial (des de l'avaluació diagnòstica -inicial fins l'avaluació d'impacte).
Resum: Analyse the concepts related to the Planning elaboration process and formative programme. Analyse the educational design models testing their positive and negative aspects. Identify the elements or components that intervene in the Planning process. Analyse the educational and formative needs with the purpose of design Planning and formative programme. Design, develop and evaluate planning, programmes, projects and activities to interfere with the educational and formative contexts. Analyse educational evaluation models that can be applied to diverse situations. Design distinctive evaluation processes (from the diagnostic evaluation to the impact evaluation).
Resum: 1. Reflexionar entorno a los conceptos relacionados con el proceso de elaboración de planes y programas de formación. 2. Analizar modelos de diseño de la formación verificando sus aspectos positivos y negativos. 3. Identificar los elementos o componentes que intervienen en el proceso de planificación. 4. Analizar necesidades educativas y formativas previas al diseño de planes y programas de formación. 5. Diseñar, desarrollar y evaluar planes, programas, proyectos y actividades para intervenir en contextos educativos y formativos. 6. Analizar modelos de evaluación educativa aplicados a diferentes situaciones. 7. Diseñar procesos de evaluación diferencial (desde la evaluación diagnóstica-inicial hasta la evaluación de impacto-diferida).
Llengua: Català



Català
4 p, 76.0 KB

Anglès
5 p, 77.7 KB

Castellà
5 p, 76.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-07-04, darrera modificació el 2016-09-23



   Favorit i Compartir