Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/159312
Pràcticum II [103701]
Flores Coll, Marta
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: Practicum II
Títol variant: Prácticum II
Data: 2016-17
Pla d'estudis: Educació primària [896]
Titulació: Educació primària (anglès) [2500798]
Resum: Sense perdre de vista el conjunt de tota l'etapa, l'alumne/a farà el seguiment d'un grup-classe en un cicle determinat. Per tal d'aprofundir en el coneixement dels processos d'ensenyament-aprenentatge, aquesta assignatura està impartida per professors de tres departaments que treballaran de forma coordinada: Departament de Psicologia Evolutiva i de l'Educació Unitat de Didàctica de la Llengua i la Literatura Unitat de Didàctica de la Matemàtica En síntesi, la finalitat principal d'aquestes pràctiques consisteix a adquirir les competències professionals que com a futurs mestres els possibilitaran l'anàlisi, el disseny i el desenvolupament dels processos d'ensenyament-aprenentatge en dues àrees fonamentals del currículum d'Educació Primària: llengües i matemàtiques.
Resum: Without losing sight of the whole entire stage, students will follow a group class in a given cycle. In order to deepen the understanding of the processes of teaching and learning, this course is taught by faculty from three departments work in a coordinated manner: • Department of Psychology and Education • Unit Language and Literature Didactic • Unit Mathematics Didactic In short, the main purpose of these practices is to acquire professional skills that, as future teachers, they will enable the analysis, design and development of the teaching - learning in two key areas of the curriculum of primary education: languages and mathematics.
Resum: Sin perder de vista el conjunto de toda la etapa, el alumnado hará el seguimiento de un grupo clase en un ciclo determinado. Para poder profundizar en el conocimiento de los procesos de enseñanza-aprendizaje, esta asignatura está impartida por profesorado de tres departamentos que trabajarán de manera coordinada: Departamento de Psicología Evolutiva y de la Educación Unidad de Didáctica de La Lengua y de la Literatura Unidad de Didáctica de la Matemática En síntesis, la finalidad principal de estas prácticas consiste en adquirir las competencias profesionales que, como futuros maestros y maestras, les posibilitarán el análisis, el diseño y el desarrollo de los procesos de enseñanza-aprendizaje en dos áreas fundamentales del currículum de Educación Primaria: lenguas y matemáticas.
Llengua: Català



Català
7 p, 93.7 KB

Anglès
7 p, 91.4 KB

Castellà
7 p, 94.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-07-04, darrera modificació el 2016-09-23



   Favorit i Compartir