Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/159388
Trastorns i avaluació de l'adquisició del llenguatge oral i escrit [101705]
Jurado Viñuales, Elisabet
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Data: 2016-17
Pla d'estudis: Logopèdia [828]
Titulació: Logopèdia [2500893]
Resum: Saber diferenciar i identificar un trastorn en l'adquisició del llenguatge d'una etapa evolutiva i de desenvolupament normal, aixi com fer el diagnòtic diferencial amb d'altres tipus de trastorns. Conèixer i saber avaluar els diferents trastorns d'adquisició del llenguatge oral i escrit i com poden interactuar en el desenvolupament global posterior. Conèixer i saber seleccionar i utilitzar amb eficàcia les diferents tècniques de valoració generals i especifiques de cada àrea i pels diferents tipus de trastorn. Saber comprendre i extraure conclusions de informes avaluatius de trastorns d'adquisició del llenguatge oral i escrit. Tenir una visió globalitzadora de l'adquisició del llenguatge i els seus possibles trastorns.
Llengua: Català



Català
4 p, 77.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-07-04, darrera modificació el 2016-09-23



   Favorit i Compartir