Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/159430
Ensenyament i aprenentatge del coneixement del medi natural, social i cultural [102046]
Llobet Roig, Cecilia
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Títol variant: Teaching and Learning of the Natural, Social and Cultural Environment
Títol variant: Enseñanza y aprendizaje del conocimiento del medio natural, social y cultural
Data: 2016-17
Pla d'estudis: Educació primària [896]
Titulació: Educació primària (anglès) [2500798]
Resum: Analitzar el currículum d'Educació Primària de Coneixement del Medi Natural, Social i Cultural. Interpretar el currículum en funció dels diversos criteris que es poden tenir en compte per seleccionar, organitzar o seqüenciar els continguts escolars relatius a l'estudi de la natura i la societat. Identificar i valorar les aportacions de les ciències experimentals a l'ensenyament i l'aprenentatge, per a la definició d'una ciència escolar. Identificar i valorar les aportacions de les ciències socials, la geografia i la història a l'ensenyament i l'aprenentatge, per a la construcció a l'escola d'un espai geogràfic, d'un temps històric i d'uns estudis socials a l'escola.
Resum: To analyse the Primary Education curriculum of Natural, Social and Cultural Environment Education. To interpret the curriculum in terms of several criteria to select, organise or order school contents related to natural and social education. To identify and value the contributions of experimental sciences to teaching and learning, for a definition of a school science. To identify and value the contributions of social sciences, geography and history to teaching and learning, for the building of a geographical space, historical time and social studies in the school.
Resum: Analizar el currículo de Educación Primaria de Conocimiento del Medio Natural, Social y Cultural. Interpretar el currículo en función de los diversos criterios que se deben considerar para seleccionar, organizar o secuenciar los contenidos escolares relativos al estudio de la naturaleza y la sociedad. Identificar y valorar las aportaciones de las ciencias experimentales en la enseñanza y el aprendizaje, para la definición de una ciencia escolar. Identificar y valorar las aportaciones de las ciencias sociales, la geografía y la historia en la enseñanza y el aprendizaje, para la construcción en la escuela de un espacio geográfico, de un tiempo histórico y de unos estudios sociales en la escuela.
Llengua: Català



Català
5 p, 79.1 KB

Anglès
5 p, 79.4 KB

Castellà
5 p, 78.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2016-07-04, darrera modificació el 2016-09-23



   Favorit i Compartir